Minor set-back!

Jag har börjat skriva estradpoesi! Kallas även Poetry-Slam om det låter mer bekant. En form av "stand-up-poesi"... Det är jättekul!




Förövrigt har jag haft en liten "set back" idag. Jag ringde till Högskolan Dalarna för att höra varför jag har fått en bekräftelse på min mail där det står "Välkommen till Högskolan dalarna, din ansökan har nu blivit behandlad" medan det, på min användare på studera.nu, står "Ej behandlad". Svaret jag fick var "Nej, den är inte behandlad än. Den bekräftelse du fick var ett massutskick som ALLA sökande, oavsett om de kommit in eller inte, har fått. Det var ju olyckligt att det uppfattats som en garanti att du är beviljad en plats"... Jaa hörrödu fröken-löken! Det var ju verkligen olyckligt! Så jag kommer kanske inte att få veta om jag kommit in förrän i början av Januari. Men men, det är så det blir när man gör en sen anmälan. Sen gick jag ut för att hämta posten. När jag öppnar brevlådan får jag ett ton salt i såret. Där ligger nämligen ett vykort

"VÄLKOMMEN TILL HÖGSKOLAN DALARNA! På blablabla.se hittar Du allt Du behöver veta inför Dina studier"

Jag rev sönder det och slängde det. Jag menar, hur fan ska man tolka det då?

Näej! Nu går jag banne mig och lägger mig!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0