Morgonstund har gegg i ögonen...

Ha! Uppe med tuppen idag. Eller ja, OM det nu skulle vara så att tuppen är väldigt seg på morgonen. Men i alla fall, beundransvärt. Jag som är ledig och allt. Idag ska jag och lilla vovvsingen Elmo hem till Johanna och ha vuxenfika! Han är inte vuxen men han förstärker min "vuxenhet" eftersom han är med som mitt ansvarsområde, och det dubblerar ju mina vuxenpoäng!

Gah! Jag har massa bjäffs i ögonen... Det blir suddigt. Egentligen är väl det ett tecken på att man borde sova MER. Jag menar det här gegget man får i ögonenn när man sover är ju det som John Blund häller dit när man ska sova. Och det funkar väl som en sömntablett skulle jag tro. Om man vaknar för tidigt så är man fortfarande trött, och så har man en massa bjäffs i ögonen... Konstigt det där.
Sagt av Elin, 20 år

Haha, nä nu får jag ge mig! Jag har bättre saker för mig än att sitta och ordbasja såhär!



Det Här är btw min hund Gordon när han var liten förra sommaren!




Kommentarer
Postat av: Evy

hej elin =)

nu kan man kommentera utan problem ;P

kul med blogg!

Kram hej

2008-11-14 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0