Throw it up!

Magsjuka, eller "bara" matförgiftning... Vilket låter trevligast? Vilket skulle Ni välja om en verbalt begåvad (eller tränad) programledare med grått backslik och en alldeles sådär laaagom kropp gav er dessa två alternativ att välja mellan? Jag skulle välja matförgiftning, för då inbillar jag mig att det skulle gå över snabbare. Å andra sidan har jag inte haft magsjuka sedan jag var ca tio år, så det vore lite nostalgiskt att utsättas för det.

However, jag har ådragit mig någon av dessa åkommor och det är likväl lika jobbigt. Jag har gått ner ca tre kilo sedan i söndags och kan fortfarande inte äta riktigt. Det är konstigt hur mycket man kan sakna hunger, att gå omkring här hemma och skaka och känna sig hotad av en plötslig vindpust (inomhus!) och INTE vara hungrig!... Wierd!

Jaja, jag har i alla fall inte orkat titta på någon föreläsning idag, vilket jag skulle ha gjort. Men jag somnade efter en timme, inte så konstigt eftersom jag inte sov något alls natten mellan öndagen och måndagen... Men dagens tummen upp är i alla fall att jag ätit en miniportion spagetti och köttfärssås.. Thubs up!!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten! Känner igen mig då jag hade magsjuka för drygt ett år sen... Krya på dig!

2009-04-15 @ 16:42:37
Postat av: Evy

Stackars liten! Känner igen mig då jag hade magsjuka för drygt ett år sen... Krya på dig!

2009-04-15 @ 16:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0