En dag...

En underbar dag sjunger på sin sista vers, en dag som borde ha innehållit betydligt mer pluggande och betydligt mindre fikande. Men men, är man livsnjutare så är man, och jag har faktiskt pluggat lite...

Det är så underbart att gå på stan ensam! Jag KAN inte shoppa när jag har någon med mig, det slutar bara med att mitt sällskap tröttnar på att jag är velig och då blir jag stressad av det och vips så blev det ingen trevlig stämning. Men nu kan jag gå omkring, prova samma plagg tre gånger för att sedan bestämma mig för att inte köpa det. Gå och äta lunch vart jag vill. gå till samma affär flera gånger... Ja, listan av möjligheter är oändlig.

Utöver det så har jag shoppat lite. En väldigt försenad ettårspresent till min gudson Alvin, jag löpte två maraccas till honom, jag tycker att det börjar bli dags att främja för hans musikaliska utveckling. Frågan är hur glad hans mor blir... Jag menar ljudet av maraccas tröttnar man ju på ganska lätt om det inte kompas av andra instrument. Förövrigt var jag på "make-up store" och köpte en ny ögonskugga och ett par lösögonfransar, jag har köpt ett par röda ballerinaskor, en tröja på MQ och sist men absolut inte minst en tandkräm från "Urtekram" ekologiskt och naturlig här får ni innehållsförtecningen, så att ni ser att jag inte hycklar:
Krita, Vatten, vegetabiliskt glycerin, aloe vera, karragena, eterisk mandarinolja, myrra. Inget annat.
Så nu jävlar...

Ha, på tal om "nu jävlar"... Imorgon kväll ska jag och Oskar och förhoppningsvis många fler ut och göra Falun osäkert. Satan i gatan...

Nu ska ni få två minuter och trettiosju sekunder ren lycka...

Dagen låt : Dom vet ingenting om oss - Moneybrother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0