Så mycket att göra, så lite lust att göra det...

Åh, vad jag längtar till skolan! Det borde jag inte göra, för jag har inte fixat min kurslitteratur än. God knows I've tried! Jag har skrivit ner vilka böcker jag behöver, varit upp till biblioteket inte en utan TVÅ gånger, men öppet är det då fan i helvete inte...

Nu sitter jag och är ganska trött, Plus att jag är mätt och godissugen (hur går det ihop?).
Jag måste bara vänta tillräckligt länge för att det ska bli legitimt att äta upp resterna av min och Malins "Chips-och-dipp-orgie" som ägde rum under gårdagsaftonen. Ingen svullar så helhjärtat som vi!

Saker jag VERKLIGEN borde göra:
Ringa till min blivande hyresvärd och ta reda på vilken adress vi ska flytta in på (orsak; läs raden under)
Ringa till DalaKraft och be dem läsa av elmätaren tills vi flyttar in.
Ta reda på varför jag har fått ett konstigt brev från min bank
Fixa kurslitteratur
Mordhota kursansvarige för litteraturvetenskapskursen, så att jag får tag på ett schema.
Fixa marmeladburkar (orsak; läs raden under)
Koka blåbärsmarmelad
Damsuga

Saker jag VERKLIGEN INTE på några villkors vis borde göra:
Äta chips och dipp och titta på film.

Ni kan ju gissa vad jag ska göra...

A bientôt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh. jag längtar oxå!! jag har massor av böcker från Adlibris som ligger å väntar på mig, men jag har inte råd att plocka ut dom ännu. får vänta några dagar till. Men snart är jag GOOD TO GO!! jag sakar er!! kraaaaaaaaaaaaaam!!

2009-08-16 @ 20:02:04
URL: http://nnuenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0