Oh, these memories...

Haha, igår när jag lade ut semesterbilderna så hittade jag bilder som jag inte sett på ett tag, och eftersom jag är väldigt dålig på att lägga ut bilder på min blogg så kan väl detta fungera som en sorts försök att kompensera för min lathet!

Så håll tillgodo, mina vänner!

DET DÄR, mina vänner, var kallt med stort K. Bilden är tagen av Göran Erlandsson (som såg till att jag inte behövde stå där så länge genom att vara grymt effektiv!)



Bilden är tagen av Krister Halvars...

                                                                                               

Den här sessionen var en av de första jag gjorde, Krister Lindholm har tagit bilden.



Kristers verk, igen!


Ja hörni, nostalgins vingslag blåser mig i ansiktet medan jag skrattar åt gamla minnen från fotosessionerna...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Kim

Shit. Den översta bilden var galet vacker. Verkligen.

2009-08-26 @ 23:11:57
URL: http://bobergsrecensioner.se
Postat av: Cattis

jätte fina bilder gummanm, men jag tokgillar verkligen den sista bilden där, ATTITYD, I love it:)

2009-08-31 @ 18:29:14
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0