Distant memories and present anger!

Kul, kul att de sidor jag besöker mest är studera.nu, csn.se och du.se (högskolans hemsida)... Vad säger det om mig? Jo, att jag är en ansvarstagande person som ser till att ta ansvar för at mina ärenden, ser till att ordna allt i god tid, samt ser till att hålla mig uppdaterad!
Vad får jag för det?
En spark i ansiktet!
Ett brev från CSN där det står att: (vänta, måste hämta brevet!)

"Ditt beslut om studiemedel dröjer Vi väntar ytterligare uppgifter om dina studieresultat. De poäng som skolan hittills har meddelat att du klarat är inte tillräckliga."

VADÅ?! Alla mina vänner har ju sökt samma bidrag och lån som jag och pluggat lika länge som jag, och inte stött på något problem!!

Fattar inte det här, imorgon ska jag ringa och fråga dem vad fan de menar!

Fick bilderna från min och Elins RoadTrip idag! Här ska ni få se:


Innan vi åkte


Första beachen, av många! (min bästa vän Elin figurerar på bilden)
 

Jag, i en bikini som glidit ner, för att det inte finns något som håller den uppe!


Våra fötter älskade sjön i Edsbyn, se bara hur glada de är!


Utsikt från hamnresturangen, det var ju inte så att man blundade direkt...


Hudiksvall, by night...



Middagsdags...


Strand nummer tre (jag orkar inte visa bilderna från den andra)


Ja, det finns förstås mycket annat roligt att titta på från den semestern, men jag orkar inte lägga ut fler bilder...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0