Excelsior

Vädret, oh det underbara vädret. Jag älskar den gråa himlen som gör det gröna grönare, det lummiga lummigare, det som gör en Elin glad.

Vad finns det mer som gör en Elin glad?
Det finns en lägenhet som väntar på att flyttas in i, det finns en litteraturvetenskapskurs som väntar på att bli studerad.

Det finns en höst som snart är här, en älskad och efterlängtad höst.

Men när ska jag sluta göra sountracks till mitt eget liv? När ska jag sluta drömma scenario och börja leva det?
Hoppas hösten kan svara på det, fast jag misstänker att svaret finns där det alltid har varit, hos mig själv...

Nu har jag fyllt i pappren från CSN, snart är jag en ägodel, en investering.

Men, låt oss inte koncentera oss på sådana saker. Låt oss istället se fram emot att åka och dansa ikväll!



God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0