En dag i ett liv...

Hmmm, ja på tal om mitt tidigare inlägg om vad man aldrig skulle klä sig i. Fick en kommentar om haremsbyxor, ja det verkar som att de flesta är överrens om att de är hysteriskt fula.
JAG å andra sidan, som gillar den bohemiska stilen, tycker att de är oerhört fina! Och ej att förglömma, BEKVÄMA!
Det är ju det som är så roligt med mode, att alla tycker så olika... Det är fränt!
Att det den ena tycker är fult, tycker den andra är snyggt.

Nu sitter jag och tittar på Robinson, så mätt att jag kan dö (nej, nu överdrev jag). Jag har nyss varit med Mami, Papi och Systri och ätit julbord. På Gamla Staberg, där allt är vackert, lokalproducerat och GOTT!...

Med lite tur så kan ni kanske få se en av bilderna  jag tog med Elenore och Stefan, här på bloggen, imorgon. Jag inväntar bara ett klartecken från Elenore...

Jag kommer nog inte låta bilden ligga ute hela tiden till att börja med, utan kommer nog att ta bort den efter något dygn. Well well...

Imorgon ska jag jobba. Håll en tumme för att det bli MYCKET folk, så att tiden går fort!

ÅÅÅH, nu ska ni få se vad som kommer i februari!.. DET HÄR, är humor!




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0