<3

Jag är verkligen en lat julnjutare. Jag älskar ljusstakar, julgardiner och allt sådant. Men jag har varken råd eller lust att sätta upp några. Så jag sätter helt enkelt upp "vanliga" istället... Så idag har jag fixat köket lite. Nu kan jag vara här inne utan att vantrivas i alla fall. Ända sedan vi flyttade hit så har jag liksom vantrivts i köket, det har inte direkt haft prio ett när det gäller inredning, så det har liksom aldrig blivit någon riktig fason på det. men nu så... Köpt värmeljus som luktar glögg har jag gjort också!

Idag när jag var ute och promenerade så kom jag att tänka på hur otroligt lättillfredsställd jag är. När jag jobbade, för typ ett år sedan, så kom det in en kund och ville köpa en bur. Vi hade kampanjpris då och hon ville absolut ha en, men hon kunde inte ta den med på bussen. Så jag erbjöd mig att köra hem den till henne efter att jag slutat jobbet. Liiite motvilligt kändes det, men å andra sidan så försökte jag tänka på att det underlättade mycket för henne.

Så efter jobbet så okte jag hem till henne, lyckades hitta en parkering och krångla ur buren ur bilen, jag kan erkänna att jag svor lite... Sedan när jag står i hennes trappuppgång så kommer hon ner och hämtar buren, jag säger något i stil med "Jahaja, det var det det! Nämen om jag skulle ta och åka då!".. "Vänta, Jag ska bara hämta en grej!" Sade hon och försvann uppför trappan igen. Sedan kom hon ner MED EN CHOKLADASK! Den hade säkert kostat typ 20 kronor, men jag var lycklig i flera dagar efteråt! Allt ätbart är lika med kärlek och glädje för mig...
Bjud mig på mat så gör jag allt för dig!

PÅ TORSDAG SKA JAG BUGGA! Oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0