Om jag blundar är ni inte här!

Och så det där JÄVLA skolarbetet.. Det förföljer mig hela tiden, ligger och skaver i mitt bakhuvud som en lapp i nacken på en tröja. Ordet "motivation" känns så avlägset att jag måste slå upp det för att veta vad det betyder.
Det har varit riktigt dött på jobbet idag.
Då känns fem timmar som fem månader. När jag stod där så funderade jag på hur sugen jag var på att gå hem och öppna skafferiet och kylskåpet och höra ekot av studentlivet berätta för mig att man visst kan äta morötter som är lite luddiga. Jag var inte så sugen på det, så jag ringde till mamma och frågade om någon kunde komma och hämta mig... My daddy loves me, så han åkte och hämtade mig!

Så nu är jag hemma i Vika, jag har skolgrejerna med mig, de ligger i min ryggsäck och skriker hur dålig jag är.
Funderar på att öppna ryggsäcken och skrika "Men ni är inte så jävla bra ni heller! SÅ HÅLL KÄFT!" 
Men då ringer nog mamma eller pappa till psykdoktorn...

Kan tyvärr inte lägga ut någon bild idag. Men håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0