Dagen innan den andra dagen...

Imorgon börjar det! Imorgon ska jag in till högskolan på "informationsföreläsning" och sådant som man kan tänkas göra första dagen. Jag trodde ärligt talat aldrig att jag skulle vara nervös över att gå i skolan igen! Men å andra sidan så var jag fast övertygad, när jag slutade gymnasiet, om att  jag ALDRIG skulle gå i skolan mer! Men ack så lite man vet om vad framtiden har i sitt sköte.

IdOch Malin ska på arbetsintervju imorgon. Jag säger då det! Sedan blir det fika på stan med en ordentlig genomgång om vad som har hänt!... (Många utropstecken blev det idag!)

Vi hörs nästa gång jag skriver!

Kommentarer
Postat av: Evy

Hej=) Vad var det du skulle läsa? kom på att jag inte viste, hehe! ha det kram hej :P

2009-01-28 @ 11:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0