Tadii-tadaaa Elin är dum i huvudet. (idag)

Phuuu, jobbig dag! Jag insåg i morse att jag måste åka in till stan och lämna tillbaka mina glasögonbågar (som jag lånat hem på prov)... Tänkte att jag då på samma gång kan passa på att gå till CSN och ordna med studiebidrag.

Så glad i hågen gör jag mig färdig och går till bussen...

Inser på samma stund som jag kliver PÅ bussen, att jag glömt glasögonen hemma! (fuck)...
Men jag är inte den som är den. Jag startar min Ipod och åker vidare. Tänker att "Well, well. Jag ska ju fortfarande gå till CSN"

Väl inne i stan spatserar jag till den dörr som skall leda mig till ekonomisk frihet (ja, det var kanske att ta i)...
Upptäcker då att NÄ... CSN har bara öppet tisdag och torsdag...

Så jag hade åkt in til stan heeelt i onödan.
Så då gick jag till Djurmagazinet och drack kaffe med Magnus i stället!...

Nu har jag precis ätit och brottats med min lillasyster (som ju är 19 år)... Elmo var på min sida och dregglade hundmats-dreggel i ansiktet på henne... Good boy!

Här, stackars oupplysta människor, ska ni få något fint att lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0