Well, this is where I stand!

Ja, jag vet. Det var länge sedan!... Tro inte att inget har hänt. Tvärtom.. Men det viktiga, det som jag väntar på, det som min framtid kretsar kring, DET har INTE hänt! Jag har med andra ord inte fått veta om jag kommit in på högskolan än. Freaks me out att inte veta om jag måste fixa ett annat jobb eller inte. Så just nu är jag ledig i väntan på att få veta om  jag ska börja plugga eller inte....

Jag behöver verkligen plugga känner jag. Jag har tappat så otroligt mycket vokabulär, och lider av grav skriv-afasi. Jag är inte van att inte kunna uttrycka mig skriftligt i den mån jag kunde förut. Mina dikter är inte lika bra som förr (om jag ens lyckas skriva några)... Mina texter är slätstrukna och tråkiga och lider av total avsaknad av känsla! JAG MÅSTE BÖRJA PLUGGA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0