Holy childhood of never fading memories

Idag blev det officiellt. Idag skrev jag på hyreskontraktet. Eller ja, det blir väl inte riktigt allvar innan Oskar skriver på han med, men jag har gjort min del.

Det ska bli så himla skönt att flytta till en egen lägenhet, vi har fått tag på en riktig skönhet mitt inne i stan, ca 50 meter från mitt jobb, och håll i hatten; ca 15 meter från mitt favoritfik! (hundratusenmiljarder utropstecken)

Jag inser att om det är något som jag kommer sakna från mitt föräldrahem så är det våra gemensamma middagar. De är så himla mysiga, och så kommer jag att sakna när vi sitter och tittar på tv tillsammans, när vi sitter och gissar vem som är mördaren och varför. Sågar de andras teorier och motiverar våra egna. Det kommer jag att sakna. Men jag har redan gjort klart för mamma och pappa att söndagsmiddagarna är heliga, oh so holy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0