Nude veritas - Den nakna sanningen

Eller är det helt enkelt så att vissa alltid kommer förbli tandlösa i de kamper det utkämpar...?
Det är jag och de Pakistanska björnarna, tandlösa och bundna på ett slagfält ständigt attackerade av kamphundar.
Det är inte alltid de med vassast tänder som har rätt...

Det är FAN inte det...

Jag blir förbannad när den som argumenterar hårdast vinner en kamp hon hon inte förtjänar.
Medan jag sitter som en bortkollrad ankunge och bara VET att jag har rätt.

Hitler kunde prata för sig han
Say no more...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin... Köp en chokladkaka, bädda ner dig i soffan, drick en kopp te och kolla på en chickflick... Bara du lugnar ner dig! :P

2009-07-30 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0