Hokus pokus (Hoc est corpus mium - Detta är min lekamen)...

När jag äntligen har förlikat mig det faktum att jag INTE kommer kunna gå på Peace & Love, accepterat samt tagit åt mig extrajobb. Då ringer my darling Simon och frågar om jag vill köpa en biljett med festivalpass och camping för 1000 kronor!... Därmed rök mitt argument att jag inte har råd. Däremot finns fortfarande jobb-problemet kvar, men jag vill inte ha ett problem mindre! För då börjar jag bara spekulera i ifall det kanske finns en chans att jag skulle kunna åka dit! . DET FINNS INGEN RÄTTVISA OCH INGEN GUD!

Jaja, nu släpper jag det. Vad sa du? Peace & Love, vad är det?
Så, poff, simsalabim, borta...

Nu sitter jag på min altan och har precis laddat hem ett bildredigeringsprogram som jag inte förstår mig på. Vilket gör mig hett och intensivt hatisk. Någon här som kan ge mig en snabbkurs i GIMP?
Varför ger jag mig in på ett område jag inte förstår?...

Hahah *insane laughter*... Ja, nä, om man skulle ta och gå och laga lite lunch kanske.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0