Potatissallad från helvetet!

Några timmar och en jävla massa potatissallad senare...
Jag har nästan ingen hud kvar på fingrarna, den har jag nämlign skrubbat bort med hjälp av en potatisborste. En potatisborste som ser ut som en potatis ovanifrån så att jag varenda gång jag tappade den i vasken plockade jag upp en potatis istället. Men men, det är väl potatisborst-företagets sätt att visa att även de har humor...

Det värsta är att jag är inte färdig för fem öre...
Jag kommer drömma om muterade megapotatisar inatt (muterade megapotatisar, bra punkbandsnamn).
Stora potatisar som jagar mig, mil efter mil över ett oändligt potatisland... "Skrubba mig, hacka miiig!"

Usch...

Här ska ni få se någonting rikigt fränt! De här bilderna tog Peter Ljungkvist på mig förra sommaren. Frågar ni mig så är de RIKTIGT snygga... Men det är för att Peter är RIKTIGT proffsig!




Ibland blir man bra nöjd!

Nu ska jag åka och ro... Beach 2009 nalkas med stormsteg!

ram-ram!


Kommentarer
Postat av: ohlner

Det kan ju iofs också bero på att modellen inte ser ut som skit heller:P

2009-06-12 @ 13:26:20
Postat av: Maria

Elin! Fan vad snygg du är!! Ses på måndag :) Kramar

2009-07-02 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0