...

Hallå!
Nu sitter jag här och tar igen mig, kan fortfarande inte riiiktigt förstå att jag inte har något skolarbete att göra. Men jag SITTER inte bara här. Jag lyssnar på min nyfunne vän Björk också! Jag har aldrig förstått att hon är  så bra, tack Karin!

På tal om Karin ja, hon flyttar imorgon, så jag sov hos henne inatt och hjälpte henne att packa lite. Sedan åkte jag, hon och hennes föräldrar till gruvan. Det kändes riktigt roligt att leka turist i sin egen hemstad. Borde göras om.

Nu ska jag installera Sims 2 på min dator. Sen ska jag bli nostalgisk. och det tänker jag vara heeela kvällen!...

Och Cattis, tack för en supertrevlig kväll igår. Det var lovely, as usual!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0