Like a memory of times before...

Oh vilken komplex känsla. En BRA komplex kännsla, men dock komplex. Jag lämnade in min portfolio idag, jag har nu alltså SOMMARLOV! (fast bara från skolan, jag ska jobba såklart)...
Så jag tog med mig hundarna och gick på en skogspromenad, helt underbart. Jag fick lägga band på mig för att inte kasta mig ner på den mosstäckta marken och utbrista i ett vår/sommar-skrik á la Ronja Rövardotter. Så lycklig var jag!
Sen kom nästa chock; Jag tänkte "hmmm, undra om jag ska sätta mig och läsa en mysig skönlitterär och inte alls skolanknuten bok när jag kommer hem!" per automatik satte det dåliga samvetet in. Det brukar göra det eftersom jag alltid har annat, betydligt mer skolanknutet material att läsa! Men nu slog det mig plötsligt att; jag HAR faktiskt inget skolarbete att dyka ner i!...

Men jag skippade den där skönlitterära boken....

Så nu sitter jag här, mentalt sett så är jag på en vandring längs minnenas allé...

Minns ni detta?





SOM jag älskade den här låten!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0