Antivirusprogram tack!

Igår var jag på "Hedemorabuggen" Och hjälpte till. Jag fick det stora ansvaret att se till att rätt papper kom ut till dommarna inför varje klass, i rätt tid. Fattar ni vilket ansvar det är?!
Alldeles för stort för mig i alla fall... Men jag klarade det bra.
Jag blev så fruktansvärt danssugen bara, hade väldigt svårt att sitta still.

Men idag ska jag få bugga!! Men här kommer problemet; jag håller på att bli sjuk! Eller ja, jag har varit på väg att bli sjuk i en vecka nu... Men det bryter ju aldrig ut. Så man vet ju aldrig! Men idag har jag ännu mer ont i halsen än vad jag hade igår, och igår hade jag ännu mer ont i halsen än vad jag hade i förrgår!

Fan, och vi som har så mycket i skolan den¨här veckan! Gestaltning och grejer!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0