Hoppsan!

I det här inlägget tänker jag ersätta alla tecken på frustration från min sida med ordet "Hoppsan" alltså;
Jag missade bussen, hoppsan!
Jag fick tappade ett strykjärn på tån, hoppsan!

Ja, ni fattar grejen...

Jag har glömt mina datorsladdar på jobbet (hoppsan). Så nu måste jag göra allt skolarbete från våran stationära dator, "Jaha, och vad är det för fel med det då?" tänker ni..
Det räcker nog med att jag säger att den tar drygt  en halvtimma att starta (HOPPSAN) resten kan ni ju räkna ut själva...
Jag hann i alla fall se filmen jag ska opponera EN gång. Sedan slutade mediaplayer att fungera, HOPPSAN!!!
Jag tog ett djuuupt andetag och gick för att jobba med min portfolio istället. När jag senare beslöt mig för att göra ett nytt försök så kom jag inte ens IN på min användare HOPPSAN, HOPPSAN, och fucking jävla HOPPSAN!

Imorgon ska jag på medeltidsmarknad!! YAY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe underbart elin mer sånt:)

2009-05-28 @ 19:58:32
Postat av: Sandra

Men sötnos.. ingen bra dag för dig idag.. Hoppas det blir en bättre dag imorron.. Kram!

2009-05-29 @ 00:06:07
URL: http://nnuenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0