Broke...

Ååååh, jag vill också åka till Säter och dansa ikväll!! Här sitter jag och lyssnar på dansmusik och det rycker i hela kroppen. Jag vet inte vad det är för band som spelar ikväll, och jag  tänker inte ta reda på det heller...

Eller jo...

*kollar upp saken på google*

Wahlströms... Jaja, de har jag väl råd att missa! Tur att det inte är Zlips eller Blender.

Varför jag inte ska till säter och dansa? Jo, för att jag är totalt barskrapad, jag får inte ens ut en hundring från mitt konto. Mina sista 600 kronor använde jag igår för att betala hon som håller på att koppla om min hjärna! Tänk att jag ska behöva betala så mycet för att fixa till saker som kommer naturligt för andra... Pfft!

Idag gjorde jag i alla fall jättegod mat: Grönsaksgryta med kokosmjölk och linser, med limerajita (yoghurt med pressad lime) Yummie! Det var bara Papi som inte tyckte om det, men det är bara för att han är uppväxt med åsikte "Ingen mat, utan kött!"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0