Those good'ol'days!

Bra jävla typiskt va?! Nu har jag fått feber igen, naturligtvis ingen feber att tala om, max 38 grader. Men ändå så pass mycket att jag känner mig trött, hängig och öm i kroppen. Så jag får inte gå omkring och låtsas-milfa med Alvin på stan imorgon!... Nej, inget sådant, och inget myskvällande med Malin på kvällen heller. Näpp, det kan jag glömma!

Men Mami kommer hem imorgon, yey! Så jag får väl ha myskväll med henne och Papi istället då...
Det jag kommer skriva nu är inga garantier på att följande kommer inträffa. Men jag kan ju passa på att plugga också. Det vore ju en idé.

Är det förresten någon som vet om man får sova på campingen på P&L om man köper ett tvådagarskort? Det står inte på hemsidan, så jag har mailat och frågat.

Jaja, godnatt på er alla, sitt inte här och häng!

Hittade förresten värsta barndomsminnet idag när jag hade tråkigt och satt och "youtubade" på gamla reklamer från 80- och 90-talet... Det här är dock ingen reklam, men ändå!




Hon har så grymt vackert ansikte!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Får inte jag dilfa får inte du milfa... Så är det bara!

2009-05-21 @ 23:51:01
URL: http://aherostale.blogg.se/
Postat av: Karin

Det programmet kollade jag alltid på.. hahah! GUD!

2009-05-22 @ 17:11:33
URL: http://freakbynature.blogg.se/
Postat av: Saija

Haha ja hon är fräck men otäck! Tittade på det som liten och jag tyckte likadant då..



Stackars sjuka kroppen - krya på dig nu! Kram

2009-05-22 @ 21:16:21
URL: http://www.saijamerio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0