A day to remember!

Förlåt Oskar, jag ska vara lite mer nogrann när jag korrläser mina inlägg! =( ... Som Svensklärare-to-be så skäms jag, from the bottom of my  heart!

Idag har jag och min älskade, bättre hälft Elin byggt en förträfflig blomlåda (nej nej, vi är inte lovers, men när vi jobbar ihop så är vi inseparable!) . Vi har alltså byggt en fyrkantig låda. Eller ja, den är i alla fall tänkt att vara fyrkantig. Lite skev och ojämn i kanterna blev den väl, men det gör bara att den ser mer "homemade" ut. Vilket helt klart var efterstävansvärt och tanken med det hela! Jag och Elin ser ut ungefär som Helan och Halvan när vi arbetar, jag är lång och hon är kort sedan går vi omkring och kliar oss i huvudet, och att se oss hantera hammare, fogsvans och sticksåg måste vara en sann upplevelse, ett under att ingen blev skadad. Synd bara att jag inte hade med någon kamera för att föreviga det hela. Men jag är som bekant ganska ny i bloggsvängen, plus att jag faktiskt inte äger en digitalkamera, det enda jag äger är en halvskruttig kameramobil utan USB-sladd, och det kommer man inte långt på.

Förövrigt så känner jag mig väldigt nöjd med det faktum att jag gått  åtta kilometer både igår och idag! Tänkte försöka röra på mig lite mer om dagarna, allt efter humör och väderlek, of course!

Nu sitter jag här, rödmosig i ansiktet efter att ha varit i solen längre än jag brukar, och dricker Coca-Cola (fy på mig! dricka sådant som gör att människor i tredje världen inte har vatten att dricka!)... Funderar på om jag ska titta på filmen som nyss börjat!

Ta och varva ner till den här låten!

Billie the vision and the dancers feat. Hello Saferide - Overdosing with you


Kommentarer
Postat av: Jonas "Saijasambooa"

Tja Elin, du e fan min idol. hörde dig föresten på radion idag. kul :) Hoppas allt e gött. o att studierna går bra. o att vi får se dig MKT i sommar..

Ha det bäst screw the others.. He he.. inte då hela världen.. men det finns ju några som inte borde göra annat än att STANNA HEMMA!! vistas inte bland folk.HA HA.. DU e INTE en av alla DOM!

2009-05-25 @ 18:19:06
URL: http://www.hackersinc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0