Gud som haver Elin kär, se till henne som liten (men ändå ganska auktoritär) är

Gode guuuuud! Om jag någonsin varit lite dum eller så (eeeh) så ber jag tusenfaldigt om ursäkt!

Vadan denna plötsliga religiositet, tänker ni... Jo, det är såhär att jag hade tänkt att gå på Peace & Love för första gången i mitt liv. Men så visar det sig att jag börjar jobba DÅ DEN VECKAN. Torsdag ,fredag, lördag  är jag schemalagd. Så nu letar jag fibrilt efter någon som kan jobba för mig. Så håll en stor fet tumme för min skull!

Gud äger!! (nähä, det kanske finns en gräns hur mycket smicker han tål... Jag ska sluta)

Förövrigt då, hur är det med dig Elin? Jodå, tackor som frågar, bäääh? (hahaha, fattar ni? Tackor som frågar, får alltså!! Hahaha)
Eherrm, nä men det är väl bra. Jag trivs med vädret, mina vänner och ja, det mesta..
Så det är inget som har hänt? Du har inte skadat dig eller något sådant? Njaaa, jooo. Det har jag faktiskt. Igår när jag skulle grädda pankakor hemma hos Karin så BRÄNDE JAG BORT HUDEN PÅ HALVA PEKFINGRET! Oskar beskrev det hela så här i sin blogg...

En klar underdrift som ni säkert förstår. Jag menar jag skulle INTE gnälla över något sånt, om det inte var ett köttsår värt att gnälla över, vilket det VAR. Nu har det "lagt" sig och syns knappt =(

Oj, och det där med Richard, som Oskar också skrev om. Det var Richard Geere i "Pretty woman" jag syftade på... Ingen annan. Det berodde förresten på stundens hetta också, så det är inget ni behöver fästa er vid.
Och det där med min stortå i hans urinrör, det provocerade han fram själv... Jag skulle aldrig, ja ni förstår själva!

Nu ska jag fixa och dona lite... Hej då!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha, du är för underbar du!!

2009-05-20 @ 15:59:41
URL: http://aherostale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0