Krigsherrarna i ankdammen

Idag vaknade jag 12.30!! Fattar ni? halv-fucking-ett!
Så länge brukar jag aldrig sova, inte ens när jag är bakis. Fast tack vare att jag sov så länge så mår jag inte dåligt nu. Hade jag gått upp när Oskar ringde vid 08.40 (typ), så hade jag varit D.Ö.D. För DÅ var Elin inte snygg!

Men det var hon igår, oh ja, då var hon snygg!

Idag så har jag varit ute och promenerat och matat ankorna. Dessa ankor alltså, ni skulle sett hur de dyrkade mig! Stod och funderade på varför man tycker att det är så rogivande och roligt att mata ankor. Om det beror på att vi människor tycker att det är så hutlöst roligt att se andra individer springa/simma hals över huvud för att få tag på de små brödbitarna vi av inbillad filantropi kastar åt dem. Det är nog en maktgrej det där...

Krigsherrarna använder människor. Vi använder ankor...

Nu ska jag diska, sedan ska jag hem på söndagsmiddag, sen ska jag åka och bugga!!

GAH! Förresten! Igår på Etagé så kom två tjejer fram och knackade på min axel, sedan sade de: "Ah, men det är ju DU! Vi måste bara säga till dig att vi tycker att du är bäst på hela Djurmagazinet! Du är så sjukt trevlig! Bästa EVER!"

Det, mina vänner, stavas EGOBOOST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0