and those were the days

Så, ikapp igen! Med allt utom skolan då, förstås. Jag som tänkte att DEN HÄR delkursen skulle jag verkligen se till att vara förberedd från början, beställa kurslitteraturen EXTRA tidigt för att slippa konkurrens. Vara "top notch" helt enkelt. Liiite bättre än de andra, visa att lyrik verkligen är MIN grej.
Har jag seminarium imorgon? Ja
Är jag förberedd? Nej
 Och vad gäller tredje frågan, så näe. Jag har inte skaffat all kurslitteratur. Nope.

Ja, en liten grej då, till er som följt min följetong i sorg och saknad: Begravningen gick bra. Det var jättemycket folk där, vilket verkligen är hedrande.

Oh, jag träffade Therese idag! En tjej som jag gick i gymnasiet med. Vi gick och spontanfikade, vilket förgyllde min dag som i övrigt varit full med längtan av att adoptera mysiga föreläsare som står och lär ut verslära
"To BE or NOT to BE that IS the QUESTion" Haha, ja jääävlar...
Men åter till Therese, hon gjorde mig så glad. Hon är verkligen en sådan där genomgod människa som man bara MÅSTE tycka om.

Nä, nu ska jag ta och gå och piska mig själv med repknutar. Vilket är det straff man får när man har dålig självdiciplin och lever som en moralisk parentes i samhället. Usch ja... Men in the words of mamma Jern
berg aka Mamm-gärd, mami, mammos: "Elin, känslor kan man ju faktiskt inte råda över"

När jag blir stor vill jag bli min mamma...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men lilla gumsan.. du är ALLTID top notch, även om du inte är förberedd!! :)

Jag har inte hunnit vare sig höra av mig eller kommit å hälsat på den här veckan. :( Det har varit alldeles för mycket med barnkalas och plugg.. lovar bot och bättring.



Puss o Kram

2009-10-01 @ 16:39:34
URL: http://nnuenblogg.blogspot.com
Postat av: syster ej yster

Men mamm-ut brukar ju alltid säga: "välj dina känslor" ?(som hon lärt sig på Dr Phil)

2009-10-03 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0