IKEA this is good!

Kul, kul att man har en halv näsborre att andas igenom. Kul att jag måste ha papper med mig vart jag än går. Kul att jag såg ut som en dagisunge när jag kom cyklande till skolan imorse, med snor i hela anletet. Det var bara galonbyxorna, toppluvan och allväderstövlarna (och om man vill vara lite fancy, bävernylonoverallen!) som fattades.

I morgon har jag essäskrivning, jag har en vag känsla av att jag tagit liiite för lätt på den uppgiften. Alla är jättenervösa. Gud vad det skulle vara ironiskt om jag, som alltid målar fan på väggen, skulle gorma hej innan jag kommit över bron (oh, dessa underbara ordspråk och metaforer!) för en gångs skull...

Äh, det där klara jag galant! Det är ju en skrivuppgift, vilket är lite av en specialitet.
Jag tar tillbaka allt jag någonsin har sagt om att jag är bra på muntliga prestationer (verbala alltså). För efter att ha pluggat litteraturvetenskap i ca två veckor så har jag kommit fram till att det spelar ingen roll hur djupgående analyser du kommit fram till, om du inte kan förmedla det utan att svamla som en amfetamin-junkie med afasi.

Jag ska till Ikea imorgon också <3 

Word!...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0