still on my feet

Min farfar är död, och imorgon ska vi begrava honom...
Det är så mycket jag vill skriva, men det finns inga kännslor att färga orden med. Det känns som om det ligger en stor, tung sten över det hål där kännslorna ligger. Men imorgon blir det verkligt igen, för imorgon kommer jag träffa alla farfars vänner, och han har många!

Jag hoppas detta ska öppna upp mig, få mig att minnas. Men jag ska inte hoppas för mycket.

Ja hörni, ni stackars människor som läser min blogg. Ni får ursäkta att texterna just nu är sorgsna. Men detta är något av det jobbigaste jag gått igenom i hela mitt liv, och jag vill gärna skriva ner det.

Jag kanske återkommer imorgon efter begravningen, kanske inte...

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina Tankar finns hos er!

KRAM Sandra

2009-09-25 @ 20:50:17
URL: http://bmg20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0