Fuck!

Jag blir så trött! Skitskitskit. Även om jag varit nästan övertygad om att jag inte klarat tentan så hade någon form av hopp börjat gro inom mig. Ju mer jag tänkte på det, desto mer växte hoppet och tanken på att jag kanske klarat den.

Men det hade jag inte... Såklart.
Det känns värre än jag trodde det skulle göra. Jag är trött på skolan och jag vill inte plugga mer nu. Jag har suttit och letat Au Pair-jobb ett tag nu. Synd bara att jag är så feg.

INTE NOG MED DET!! Igår när jag var på boxpass så fick jag reda på att alla pass - förutom spinning och vattenjympa - ska tas bort! Hela anledningen till att jag började träna på Grand var att de hade BodyCombat och andra roliga pass som INTE finns på Friskis & Svettis. Varför ska jag betala nästan 3000 kronor för ett halvårskort när jag kan betala en tredjedel av det priset och få i princip samma sak?

Dessutom ligger Friskis & Svettis granne med mig.

Jag blir så sur! Jag trivs ju så bra med de här passen, nu måste jag börja på Må Bättre om jag vill gå på de här passen och det är så dyrt att jag måste prostituera mig för att ha råd med den månadskostnaden. Never.

SkitdagSkitdagSkitdag...

Nu vill jag gråta lite...


Kommentarer
Postat av: Cattis

börja träna med mej på Friskis då :)

2010-04-22 @ 17:04:50
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0