Tillbaka

Utvilad, zen, i fas, in focus och allt det där! Min retreat till Rättvik har haft önskad effekt och jag känner mig lugn som en filbunke, och glad som en lärka.

Jag och Karin har lagat mat, druckit te, handarbetat (Hon har lärt mig att karda ull och nålbinda och så hann jag äntligen sticka klart min sjal!) och bara njutit. Tack Karin och Simon för att jag fick vara hos er!

När jag ändå var i Rättvik så passade jag på att fika med Simon (en annan Simon). I fyra timmar satt vi på caféet och hade jättetrevligt, så jag har verkligen inget att klaga på. Dagen har varit kanon.

Nu är jag hemma igen, hos Oskis-Pjoskis och hans kompis Andreas - som ska bo här medan han pluggar till körkortet.

Som Oskis brukar säga: Rock'n'roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0