när jag trodde jag var klar

Phu, just nu har jag så mycket att skriva om att jag inte riktigt vet var jag ska börja eller om jag ens orkar ta upp allt. Jag har haft fullt upp med flytten - som INTE gick så fort och smidigt som jag planerat att den skulle göra! Jag skulle som bekant ha flyttat i måndags. Den dagen började lovande med att jag tappade min mobil i toaletten. Så en massa viktig tid gick åt till att prata med försäkringsbolaget.
Jag kunde alltså inte ringa bovärden och få ut min nyckel, inte bara för att jag inte hade någon telefon, utan för att jag inte visste hur fort det skulle gå för mig och pappa att lasta in alla sakerna i släpkärran som han hyrt. När han kom så bar vi ner sängen sedan ringde jag bovärden. Han hade telefontid till klockan 16.00 och nu var klockan 16.20. Då började jag gråta. Vi bar upp sängen igen och jag sov hemma hos mamma och pappa av ren rädsla för mig själv.

I tisdags så åkte jag tre vändor ut till Hosjö i min lilla bil och flyttade kartonger.
I onsdags flyttade jag kartonger och städade hela lägenheten (jag fick lite oväderlig hjälp av Maria!) and I'm telling you: NEVER AGAIN! Fy fan vad jobbigt det är att städa ur en trea!
Sen kom i alla fall pappa, mamma och Kim och bar ut alla sakerna och körde dem till nya lyan.

And here I am!

Just nu är jag inne i en sådan period då jag blir rädd så fort det ringer eller kommer ett sms, eftersom jag är livrädd att jag har glömt att göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0