When I grow up

WOHOOOO! Här är jag, högst levande och allmänt pepp. Det har varit dött ett tag - jag vet. Men man blir så äckligt opepp när man sitter 40 minuter med ett inlägg och sen inte kan publicera det för att den äckliga nätverkskabeln glappar. Det är äckligt och jag gillar inte äckliga saker. Det vore ju en sak om det sparades i arkivet, men det gör det inte - för blogg.se är äckligt.

Nu är jag i alla fall hos Karin i Värnamo, jag lyckades hämta ut mina biljetter utan något problem alls. Jag hade helt klart väntat mig att biljettautomaten skulle "säga" (jag vet, de pratar ju inte. Men ni fattar vad jag menar.) "NäheduElinJernberg! Inte får du hämta ut några biljetter här inte." Det gjorde den inte och jag ville nästan kyssa den. Fast då hade nog den gamla tanten med den paisley-möstrade sjaletten sprungit fram och sprayat pepparspray i ansiktet på mig. Såna där konstiga typer är ju drogade, det vet man ju (hade hon tänkt om mig alltså!)...

Ha det bra och håll inte andan till dess jag skriver nästa gång, det kan nämligen dröja!


Kommentarer
Postat av: Angel

Åhh va kul :D

Det blev ett litet inlägg iaf glad

Jag lovar att inte hålla andan till nästa inlägg för då skulle nog familjen gå under här hemma :p

Kramar!

2010-08-05 @ 22:39:11
URL: http://www.facebook.com/elfangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0