Gah!

Men fy fan, jävla äckelmuffinsbajsäckel! ÅÅÅÅÅH! Först glömde jag att ha i en dl mjölk (ja, du läste rätt EN dl) - så då fick jag slänga en hel plåt, men den plåt där jag haft i mjölk blev jättefina! Min kärleksfulle far sade på sitt dalkarlsmässiga sätt "sputt'i'näva och gör'om!"...
Okej, jag bröt ihop, kom igen och gjorde nya. Hade i PRECIS lika mycket smet i varje form som förut, däremot hade jag i lite mindre bakpulver. Kan ni tänka er, de jävla fanskapen jäste över i ugnen och ser nu helt jävla deformerade ut. Jag har skrikit så mycket fula ord här ute i köket att jag starkt börjar misstänka att jag inte kommer att få gå på mina kommande barns skolavslutningar. Det är länge sedan jag var så här arg. Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0