Update

Okej, föreläsning idag. Sedan hem och äta lite, jag har som mål att jag ska skriva färdigt min argumenterande text innan jag går till jobbet. Ja, sedan ska jag väl helt enkelt till jobbet. Det var länge sedan jag jobbade nu, känns det som i alla fall... Det är nästan så att jag ser fram emot det lite.

Sedan när jag kommer hem så blir det nog lite mer pluggande. Sedan får jag ÄNTLIGEN sätta mig och läsa
"Hanteringen av odöda", som är så otäck så att jag inte vill läsa den, men så spännande att jag inte kan sluta! Läs den inte.

Igår och idag har jag haft träningsvärken från helvetet! Jag har träningsvärk överallt utom i vaderna... Det ni. Dä blir något till sommar'n dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0