Bestyr i Clumsycatville

Lägenheten är städad, jag har läst lite drygt 20 sidor ur "Populärkultur" (må bokjäveln brinna i HELVETET), jag har ätit lunch, tagit en powernap. Nu måste jag byta om och gå ut på stan en sväng. Jag måste skriva ner vad jag ska köpa, för annars kommer jag glömma det. Meningen var ju att jag skulle köpt de här grejerna igår när jag var på stan.

Men eftersom jag inte hade skrivit ner det så glömde jag det! Detärvälsjälvafan!
Sen ska jag hem och göra en ansiktsmask, jag brukar göra en bestående av havregryn, linfrön och lite vatten som jag värmer lite i micron ( ja, det blir havregrynsgröt!), sedan har jag i en tesked mysvarm olivolja (med mysvarm så menar jag liiite varmare än ljummen). Sen smetar jag på det i ansiktet och låter det verka i ca en halvtimme. Havregryn är jättebra för huden!

Sedan kommer Malin och då kan festen börja! Det var längesedan jag var så taggad inför att gå ut!...

Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0