Dubier

Åh, det gick bra i alla fall! Jag MÅSTE inte bada i Tisken som straff för min dåliga självdiciplin!...
Examinationen gick ganska bra, nu är det bara mindre modifikationer av Matrix-texten och skräckgenre-arbetet som behövs göras innan veckans slut.

Ja, det och lite annat...
Just nu sitter jag och väntar på att studiekordinatorn ska komma tillbaka från sin lunch så att jag kan registrera mig på den kurs jag ska börja läsa på måndag. Jag glömde bort att jag var tvungen att tacka ja, IGEN.
Hägskolan tycker att det är kul att få oss att tveka på vårat beslut om att börja plugga hos dem.

"Är du SÄKER på att du vill ansöka? Bekräfta"
"Ja"
"Du står i kö, är du SÄKER på att du vill ha platsen OM du kommer in? Bekräfta"
"ja"
"Nu har du kommit igenom första antagningen, bekräfta"
"Ja!"
Nu har du kommit igenom andra antagningen, vill du fortfarande ha platsen? Bekräfta"

...Och det var här som jag missade det...

Så nu måste jag gå till kordinatorn och be honom hjälpa mig.
Jag måste skriva ut en litteraturlista också. Så att jag kan beställa böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0