Oh It Is ON!

-"Eh, Hej! Jag har glömt att tacka ja till en kurs och kan nu inte registrera mig... Kan du typ, hjälpa mig att fixa det?"

- (knappar på datorn)... "Du är struken från kursen"

-"Eh VA? Vadå struken? Jag glömde ju bara att svara ja på ANDRA beskedet. Det är ju jättemånga som gör det utan att..."

-"Nää, du har inte svarat på första beskedet heller..."

-"VAAAH?! Har jag int..Men vaf..Öh, jaha...? Så jag kan inte börja min kurs nu på måndag?"

-"Nä, det kan du inte... För jag tror de är fulla. Du kan ju försöööka göra en sen anmälan..."

-"Jaha, och hur lång tid kommer det ta innan jag får veta om jag får ta kursen?"

-"Jadu, det kan nog ta upp till två veckor"

-" TVÅ veck...?! Eh, jahadetsägerdu. Finns det någon annan kurs jag kan läsa då?" *nervöst hysteriskratt*

- "Det där får du ta med jibbediyaya mohuluhulu (fiktivt namn)"



-"Hej jibbediyaya! Kan du hjälpa mig, jag har VÄRLDENS problem!! Assåsåhärvarerå, jag troddde att jag hade tackat ja till första antagningsbeskedet, och att jag bara hade missat att svara på det andra. Ah, men nu så visade det sig att jag fetglömt att svara på det första med! Så nu är jag FETSTRUKEN från kursen! Snälla hjälp!"

- "Ja, men det finns ju platser kvar. Så jag fixar in dig på en gång."

- "ÅHMAJGÅÅÅD! Tacktacktacktack!!"

Vad har vi lärt oss av detta?
Jo, att om fler människor var som Jibbediyaya (som egentligen heter Mari har jag för mig) så skulle färre högskolestudenter gå med blödande magsår.
Vi har lärt oss att om alla vore lika ohjälpsamma som PUCKOFLUFFET (fiktivt namn, jag vill inte skriva hans riktiga) så skulle nästan ingen vilja läsa på högskolan.

Vi har lärt oss att om det inte fanns en Elin så skulle Jibbediyaya Mohuluhulu och Puckofluffet gå arbetslösa!

Kolla in detta!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Den dansen är kung

2010-01-14 @ 23:34:16
Postat av: Carl

Livet vore enklare om telepati fungerade... "Jag TÄNKTE fylla i lappen å skicka in den...", borde vara ett juridiskt giltigt argument! Det är ju tanken som räknas...eller?

2010-01-15 @ 01:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0