Sådan blev dagen

Jag såg ett mail från min lärare idag! SEMINARIET VI SKULLE HA IMORGON ÄR FLYTTAT TILLS PÅ ONSDAG!
Det finns hopp!

Jag har kommit igång ganska bra. Skrivkrampen satt inte så djupt som jag trodde. Jag kommer nog inte hinna med allt, men äh det skiter jag högaktligen i!

För att ytterliggare nöta på en välkänd klyscha så: Man kan inte göra mer än sitt bästa!

Imorgon måste jag ringa till samtalsmottagningen och sätta igång med det segdragna tröskverk som är mitt känsloliv...

Vilken tur att jag åkte till Vika idag, annars hade jag brutit ihop. Imorgon ska jag, mamma och Gordon ta bussen in till stan. Ja jag ska naturligtvis bara plugga! Inbilla er inget annat.
Men det ska bli så skönt att ha mamma hemma hos mig.

Gah, förresten! Jag måste visa vad som gör mig lite glad idag!
Den längsta mannen på jorden (tallest man on earth)


Kommentarer
Postat av: Cattis

jag ska oxå börja prata på samtalsmotaningen, vart där för 1.5 år sen pga min panikångest o fick bra hjälp...nu är det andra JOBBIGA saker det handlar om...så jag ska svälja min envishet och även jag få hjälp:)



tack gumman för festen i fredags, både jag o Johannes hade jätte kul:)



puss

2010-01-10 @ 23:32:31
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0