The story

Dagens jobbigaste är att jag inte kommer in på mig facebook, igen! Varför?
Fast ska man se krasst på det; OM detta ska drabba någon, så borde det drabba mig, för jag spenderar nog lite mer tid där än vad jag borde. Fast det känns tomt att starta datorn och inte kolla fejjan det första jag gör.

Idag har jag pluggat, jag gick till Waynes Cofee, köpte en kopp kaffe och satte mig ner och läste. Det gick ganska bra. Jag har ganska lätt för att läsa när det är både musik och prat runt omkring mig. fast idag satt det två äldre herrar vid bordet brevid mitt. De satt och disskuterade existetiella frågor, jag som ÄLSKAR att disskutera existentiella frågor! Det var nästan helt omöjligt att koncentrera sig, men jag lyckades faktiskt.

Sedan kom en barnfamilj, eller rättare sagt, en pappa med sin tre barn och satte sig vid mitt bord (jag hade två soffor för mig själv)!. Den äldsta sonen såg ut att vara ungefär 9-10 år. Maken till väluppfostrade barn och pedagogisk pappa får man leta efter! Jag sätt där och blev uppriktigt glad och imponerad. Han behandlade dem inte som barn, utan mer som växande individer. Den ena dottern erbjöd sin yngre bror en marshmallow varpå pappan glatt sade "Vad snäll du var som gav F din marshmallow! Nu blir jag riktigt stolt över dig!"...

Kan låta barnsligt, men jag blev imponerad! Koncentrera mig på pluggandet kunde jag då rakt inte... Så jag gick ut på stan och häpnades över hur dåligt anpassad jag är till mellandagsrean. INGENTING satt som jag ville idag, och allt som gjorde det, var naturligtvis inte på rea.

Imorgon ska jag och Malin ut på stan en sväng, Malin fyller år på fredag så vi måste väl hitta något zizzlin' att ha på oss. När vi ska ut och slira!

PÅ LÖRDAG SKA JAG ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN FÅ DANSA!

Känns lite som att jag lurar hit er med såhär händelsefattiga inlägg. Jag hoppas att det är övergående!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0