They say, home is where your heart is

Alltså vafaaan är detta?! Jag förstår inte vart mina pengar tar vägen. Den här månaden räknade jag efter lite mer noggrant, och visst, nu var det ganska logiskt, men ändå! Jag har vant mig att leva snålt... Det är positivt.

Vill ni veta en hemlighet? Ni får inte berätta detta för någon, för det kommer sabba min prettoimage.
Jag sitter och peppar med Flo Rida... Peppar inför vadå, undrar ni? Ja, inte vet jag, det kan ju vara ganska bra att vara peppad inför livet liksom. Onödigt just nu kanske, för nu ska jag gå och sova.

Imorgon ska jag jobba. DET kan behöva lite pepp. Jag är nog världens lataste människa.

Dagens älsklingsmänniska är Cattis... Hon är storasystern jag aldrig fick (öh, annat vore väl... Konstigt)

Kommentarer
Postat av: Cattis

gumman, det där värmde, som fan! tack!



KRAM

2010-01-05 @ 23:48:46
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0