Have mercy on me I'm in a Jackass-phase.

Kanondag på jobbet, oh yes! Ibland blir jag bara så lycklig när jag jobbar. Jag vet inte varför, och bryr mig inte riktigt. Jag kan bara konstatera att det är så roligt - just då.

Just nu har jag fastnat i mina egna framtidsplaner, jag ska flytta in i en ny lägenhet. Tänk om jag vill resa utomlands och jobba, vad gör jag då med lägenheten? Kan man hyra ut den i andra hand? Sådanan där skittöntiga saker som egentligen inte är ett problem! Jag har fått kalla fötter. Nog för att de är kalla, men de är i alla fall kvar på jorden, ena foten i alla fall.

Förresten! Idag när jag var ute och gick med Paulina och Ceasar så dammade jag av min gamla favoritursäkt
"När jag har dåligt med pengar och skäms över att jag varit slösaktig och slarvig så brukar jag tänka: Jamen, allt det här som händer just nu, det är ju det som jag senare kommer minnas som den bekymmersfria ungdomen. Det är ju inte som att jag måste prostituera mig eller deala hasch för att överleva!"

Det är sant. Jag har rätt. Jag är slarvig, men jag överlever.





Kommentarer
Postat av: HANNAH HALE

Hejhej =) kikar in lite! Hoppas du får en jättefin dag idag!



/ps. Skulle du kunna vara söt och rösta vidare mig i skotävlingen?



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

2010-07-18 @ 13:12:36
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0