killerqueen

Jag har kört min (och Lizas) nya bil dag! Hjördis är en Mazda 323 som gillar roadtrips och bensin, även om hon är måttlig i sitt drickande.
Jag körde henne till Hedemora och insåg vilken skönhet hon var när hon stod och log mot mig när jag kom ut från Statoil. Jag vet inte om en bilar kan le, men jag tror att Hjördis kan det (hon hette förresten Hjördis när pappa köpte henne!). I helgen ska jag ta och tvätta henne så hon blir lika skinande som sin personlighet.

Jag har varit på kbt idag, det var verkligen på tiden! Det känns som att det var jättelängesedan jag var där - fast än det bara gått en och en halv månad. Det beror väl på att det har hänt så mycket sedan jag var där sist.

Jag hoppas verkligen att jag ska klara det här, men det känns så fruktansvärt överväldigande. Det är hela min verklighet och jag har svårt att se något annat än problemet när jag är mitt inne i det.
Men å andra sidan så får jag helt enkelt leva med det, för ta bort det kan jag uppenbarligen inte.

Nu ska jag gå och sova.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0