and I'm feeling, a little peculier...

Det är orättvist att vara bakis när man inte druckit eller ens festat dagen innan. Det är nog åldern.
Igår var jag i Hedemora och hjälpte till med danstävlingarna, det var jättekul - men truktansvärt tröttsamt!
Men det är väldigt bra för inspirationen, jag hade problem att stå still ibland. Mest hela tiden faktiskt...

Jag har haft magsjuka och feber från tisdag till fredag dennaveckan, så jag har haft fullt upp att plugga. Ja, det låter ologiskt, men så här fungerar det på högskolan: Antingen går man till seminarierna, där man kan sitta och vara tyst och bli avprickad på närvarolistan "Eftersom seminarierna är obligatoriska", därigenom är seminarierna i sig själva inte speciellt jobbiga. Eller så missar man ett seminarie och blir tvungen att göra komplitteringsuppgifter som är så svåra att säkert står med i bibeln över konsekvenser av otukt och dåligt uppförande. De är patetiskt krångliga. Jag bli förbannad!

Idag ska jag åka och bugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0