Dagen innan dagen efter...

Jag sade fel. Tentan är imorgon. Jag och Jonas har pluggat HELA dagen, och jag fick faktiskt (om än ett löst, halvförlamat) grepp om det hela...
Sen satte jag mig och fortsatte plugga här hemma, nu funkar ingenting.

Det är ett tecken på att det är dags att sluta plugga och börja be.

Men hur det än går så kommer det gå bra, för jag kommer ha min folkdräkt på mig. När man sitter med historiska plagg på kroppen så förlorar satsscheman och partikeladverbial sin relevans...

Jag har halsbränna!


Kommentarer
Postat av: Sol

"dags att sluta plugga och börja be" hahaha

förlåt, men det där lät faktiskt ganska kul, haha xD

2010-03-26 @ 20:37:32
URL: http://solacement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0