En vind som blåser genom staden

Efter en helg med festande (både fredag- och lördagkväll) så känns det som en skänk från ovan att få sätta sig ner, beställa lite kurslitteratur, lämna in en uppsats och bara softa lite. Jag och Sabina sitter i varsin soffa, med varsin dator och lyssnar på Håkan Hellström. Ord är - som ni förstår - överflödiga!

Idag har jag och Oskis varit på gudstjänst i pingstkyrkan. Vi hade inte varit där om det inte varit för att Jonas skulle dit. Jag kan inte låta bli att bara älska att se människor bli så berörda, deras glädje gör mig religös - om det så bara är för några timmar!

Snart ska vi gå och titta på bio, Alice in wonderland!

Förövrigt luktar jag herrparfym, eftersom Oskar dränkte mig i Axe innan vi gick till kyrkan. Läckert.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad tyckte du om filmen då? Alice alltså?



jag o Johannes såg den för typ 1 månad sen, blev besvikna båda 2, den var inte dålig men inte heller jätte bra...jag hade nog, och Johannes oxå, stora förväntningar på den



men alla tycker olika1



hoppas ni hade kul i fredags på Kåren:)



kraaam

2010-03-28 @ 21:21:30
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0