Nanananana...

Jag och pappa var och tittade på mammas elever och deras cirkus/teater idag. Jag blir alltid så glad när jag ser dem. Jag kan inte riktigt fömedla vad jag känner nu, allt känns lite konstigt. Jag har precis suttit och skrivit listor över vad som gör mig arg/irriterad vad som skrämmer mig. Det är jobbigt att öppna dessa kartonger. Eller som jag brukar kalla den: "Latjolajbanlådan"....
Det är inte det att en massa nya saker kommer till ytan, nej save the drama for you'r mama.
Det är bara det att det känns jobbigt att leta efter det och sedan fästa det på papper.
Nu har jag bara skuld- och skamlistan kvar, vi får väl se hur den blir.

Idag ska jag i alla fall på piratfest! Ohoj! Det ska bli jätteskoj, även om jag inte känner mig så himla peppad just nu. Men jag har fixat en kick-ass-outfit, så det är "set for success"!

Nä, nu ska jag gå och börja dona mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0