När hatet är det enda du har kärt.

Hatar högskolan, hatar alla krav, hatar det jag vill göra, hatar det jag borde göra, hatar det jag aldrig hinner göra, hatar vardagarna, hatar helgerna, hatar massa människor, hatar att jag vill vara någon annan, hatar disken, hatar ALLT!

Det är jobbigt att hata, men jag börjar få kläm på det.


Måste jag acceptera att mitt liv inte kan inehålla lika mycket saker som alla andras? Det känns som att jag är den enda som inte kan plugga heltid, städa en 3:a och gymma någon kväll då och då.

Helvetesjävlafittskola!! (Ja, ni läste rätt. Jag använder hur många könsord jag vill i min egen blogg!)



Kommentarer
Postat av: Saija

Nämen Elon då!



Skickar några kramar och hoppas att det känns bättre imorgon!



Kraaaam!

2010-03-11 @ 21:09:34
URL: http://saija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0