They say the devils water it ain't so sweet.

Jag ska sätta mig på ett café och plugga, kanske slicka mina sår - och då talar jag inte bildligt (varför sandar de inte utanför Kåren! Tänk om jag var 89 år, då hade jag brutit lårbenshalsen och stämt någon.)!!

Häromdagen när jag satt på ett café och pluggade så kom det fram en man (förövrigt samma man som var in på mitt jobb och bjöd ut mig förut) och började överösa mig med komplimanger. Jag antydde att jag var lesbisk - sen var det inget mer med det. Jag hyser en blandninga av fascination och äckel-känslor för denne man. Kanske för att han inte är helt PK, kanske för att han helt klart har alkoholproblem. Vad vet jag?

Nä, vad säger du Hultman, ska vi traggla lite satsscheman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0